Aby zgłoszenie dotyczące naprawy mogło zostać przetworzone w naszym systemie, prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Następnie proszę wysłać paczkę na nasz adres, który pojawi się po kliknięciu przycisku WYŚLIJ.
Numer zalecenia zostanie nadany gdy przesyłka dotrze do nas otrzyma go Pan/Pani drogą SMS bądź e-mail. Prosimy o dołączenie do przesyłki kartki z imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu.
Dopracowujemy system zgłoszeń stąd prosimy o wyrozumiałość. Dziękujemy!
W formularzu zgłoszeniowym naprawy należy podać swoje dane kontaktowe, adres wysyłki oraz szczegóły dotyczące uszkodzenia lub problemu z urządzeniem. Ważne jest, aby wszystkie informacje były dokładne i kompletne, aby proces naprawy przebiegł sprawnie i bez zbędnych opóźnień.
Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego, otrzymasz dane do wysyłki, w tym adres, na który należy odesłać przesyłkę, oraz ewentualne instrukcje dotyczące wysyłki. Upewnij się, że podajesz poprawne dane kontaktowe, abyśmy mogli szybko kontaktować się z tobą.
Aby odpowiednio zapakować przesyłkę, wykonaj następujące kroki:
1) Użyj mocnego pudełka, które zapewni ochronę urządzenia.
2) Owiń urządzenie w materiał ochronny, np. folię bąbelkową.
3) Wypełnij wolne przestrzenie w pudełku, aby zapobiec ruchom urządzenia podczas transportu.
4) Dołącz kartkę z danymi do środka.
Jeśli nie otrzymasz danych do wysyłki w ciągu kilku minut, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania pomocy. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Podleśna Wola 86a
Miechów, 32-200
NIP: 6591559994
+48 693 219 378
bioytech.info@gmail.com